Týden sedmý

V tomto týdnu se naučíme, jak efektivně propagovat naší službu/produkt. Pokusíme se využít všechna dostupná místa, kde propagaci můžeme uskutečnit - a to jak online tak offline.

Co nás v tomto týdnu konkrétně čeká?

  • Využítí síly komunity 
  • Zahájit 30denní výzvu na tvorbu reels pro představení svého produktu/služby.
  • Vytvořit jednoduchý prodejní argument (co nabízím, pro koho a proč to potřebují).
  • Pochopit, jak a kde najít potenciální zákazníky.

Kde najdeš svoje ideální zákazníky?

(odpověď je snadná - dle tvé cílové skupiny vyber síť/sítě, kam tvoji potencionální klienti chodí. Mrkni do relevantních facebookových skupin. Zároveň se zamysli, zda je ve hře také nějaké fyzické místo ve tvém okolí, kam tvoji ideální klienti chodí a zvaž, zda propagaci rozšířit i tímto směrem.

Pokus se vytvořit jednoduchý prodejní argument za použití tohoto pracovního listu.

Organickou propagaci uděláme prostřednictvím Instagramového/Facebookového profilu. Aktuálně stále nejvíce budují komunitu Reelska - ty přinášejí nové sledující. Proto jsem pro tebe vytvořila 30 denní reels výzvu.

  • Co je cílem výzvy? Představit produkt, jeho přínosy, zákulisí tvorby a přitáhnout pozornost k prodejní nabídce.
  • Jak bude výzva probíhat?
    • 1 reels denně po dobu 30 dní (nebo min. 20 z 30 dní) – nemusíme tvořit každý den.
    • Já budu sdílet vybraná reels na svém profilu:-) Jen potřebuji být v reelsku označená @evelony_pronevsednimamy a prosím o použití hashtagu mamastart
  • Tvoření reelsek nemusí být práce na 2 hodiny, čím více je budeš tvořit, tím lépe ti to půjde od ruky. Tady je videonávod, ve kterém je jasně zachyceno, jak vzniká reelsko od videa, editaci a textaci až po jeho publikování.

    Tím, že vytvoříš reelsko ale naše práce nekončí. Možná si teď mumláš pod vousy, že máš malou komunitu a několika málo desítkách sledujících. Víš co? využij to ve svůj prospěch. V tomto množství není problém zareagovat na každý komentář, reakci ve stories či like. Jak? pomocí zprávy. Propoj se s těmi, kterým se tvůj obsah líbí, k tomu jsou sociální sítě určeny - aby propojovaly. V tomto pracovním listě máš šablony, abys věděla, jak taková zpráva může vypadat.

    Ano, je to tak trochu mravenčí práce. Budování komunity není jednoduché a většinou tomu nepomůže ani virál. Je to o konzistentní práci, která ale nese výsledky. Pokud se některé ze tvých reelsek chytne, můžeš ho podpořit reklamou - za mě je skvělé propojit organickou s placenou propagací.